Tidig morgon..

Idag vaknade jag kvart i 6.. Suck, sen kom pappa in kvart över 6 och sa att det var dags att vakna :)
Jag gick upp 5 i halv 7 och packade min frukost, och gjorde mig iordning.
Sen körde pappa mig till bussen som gick 10 över 7 från skolan :)
När jag kom fram till stallet gav jag Cary, Decelle (stavning) och Liptus foder och sen åt jag min macka. :P
Vid 8 kom Martina och hon tog ut Decelle och cary och jag gick och lämnade Liptus i sin hage.
När jag kom dit blev jag glad för då kom Athos i full galopp och jag skulle ta med honom upp så det var sköönt! :D
Så lämnade jag Athos i hagen sen fixade jag och Martina alla grejer som behöver göras och sen vek vi ihop några täcken som hängde/låg fult.. Och sopade och plockade fint.. :P Sen satte vi oss utanför och pratade lite ;)
Sen tog jag bussen hem och då gick jag hem till Lollo, som fortfarande sov och tog min cykel och cyklade hem :)
Så nu sitter jag här ;)
förra sommaren ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0