2013??!

Hejsan!
Kom på att om 23 timmar är det redan 2013..
Året 2012 har gått så fruktansvärt snabbt! Har knappt hunnit blinka!
Så mycket som hänt, både bra och dåligt.
Mycket skratt, mycket gråt, saknad och glädje! 
Umgåtts med nära och kära.
Olika svåra beslut och ta och lite nya saker som hänt.
Ett av det svåraste besluten var ju inom hästvägen, som jag nu är nöjd med.
Klart jag saknar de gamla ibland, men är även så grymt glad åt det nya! Känns underbart! 
Under 2012 blev jag hästägare till världens finaste och underbaraste ponny plutt <3
Det är bland det bästa under 2012 som hände, ny kärlek,glädje och vänskap funnen.
Ett lärorikt år och jag hoppas 2013 kommer vara ett lika roligt, om inte roligare år och mycket skratt.
Jag ska fira nyår med 2 av mina allra bästa vänner och vi ska ha det bäst och skåla in 2013 med glädje.
Glöm inte era nya kunskaper från detta år, ta med bra saker och lär er massor, det tänker jag göra!
SNART laddar vi om för ett nytt bra år! :D
 
 
Under 2012 har jag hunnit byta lite hårfärger också ;)
 
Haha, gud vad roligt nästa år ska bli!! :)
 
Pusspuss, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0