Alla som glädje skulle vinna måste dela den.

Godmorgon!
Idag tog jag en lång och skön sovmorgon, vaknade vid halv elva och gick inte upp förens runt halv tolv..
Strax ska jag åka ut till stallet och fixa lite och rida med Eline :D
Det ska bli riktigt roligt, vi ska rida en längre tur på stigar fyllda med snö, det är så mysigt att rida på vintern tycker jag. Det är den bästa ridårstiden. Om det inte är föör kallt ;)
Men om det är runt -5 och det inte öser ner snö så är det hur mysigt som helst!
Att bara låta hästarna galoppera i fullfart på snötäckta skogsvägar. Mysfaktor på hög nivå!!
Och även lycka, hästen frustar och vill springa fortare, och man är bara glad! Yes!! :D
 
Aja, ha en bra dag. Ikväll blir det nog mys med en eller två bästa vänner :D
Hör av mig sen! Pusspuss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0