Ännu en dag hemma..

Goddag.
Kom just på att det redan är onsdag.. 
Har fortfarande feber, och antar att jag inte kommer i morgon till skolan heller.. Om jag inte skulle må superbra ikväll då.. Just nu sitter jag och skriver med mina käraste syster, som jag inte har träffat på llänge..
Senaste gången var nog på jullovet.. ♥ 
Pratar om våran ponnysommar, snart är det 3 år sedan de var.. Känns som det var igår..
Red Laman och Torino, cyklade och badade, på kvällen åkte vi till Glimt, kom hem och badade igen, var uppe halva natten och bara pratade.. Nästan varje dag var den andra lik.. Den sommaren var man verkligen levande..
 
Idag ska jag nog mest bara chilla och förska bli frisk.. 
ska väl också plugga lite så jag inte kommer efter hur mycket som helst..
Det är de svåraste med att vara sjuk, allt man missar.. 
 
Nästa vecka är de ju sportlov för tusan! Gud vad härligt!! :D 
Ska försöka spendera mitt lov med min underbara ponniii och med vänner.
Hoppas inte få några läxor under lovet ;)
 
Ha de så bra! 
 
PussPuss.
 
 
ett par såna skor skulle inte vara helt fel, bara att spara :)
 
 
Saknar sommaren och Öland med min fina syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0