Ett blogginlägg utan rubrik är inget bra blogginlägg.

Hej!
Nej, har inte glömt bloggen.. Bara lite.
Har haft mycket att görra, tiden rusar förbi. Fast inte just nu.
Ligger hemma med feber, hosta och mår dåligt.. :(
Det jobbigaste med att vara sjuk är att tiden går så sakta och det blir inte bättre av att jag längtar till ett annat datum. Det är nämligen så att Filip är i Danmark i tre veckor, och tiden går sakta för de..
Idag har jag varit nördig och kolla facebook hela dagen, kollat på några klipp på YT och sovit.
Tiden går så oerhört sakta och om det är någon med bra ideer när man är sjuk, skriv till mig!!
 
Kan tillägga att jag och Prince var med på en pay and ride i söndags..
Kan väl säga att jag är nöjd med ponnyn, mindre nöjd med mig själv, fast jag kom iaf iåg programet. Och det var de mest nervösaste ;) Bild på Princen kommer i slutet.
 
Har inte träffat Asta på ca 3 veckor och saknar henne faktiskt. hoppas att träffa henne snart, vilket vore superroligt! 
 
Kan även tillägga att just nu tränar jag och Prince ( mest jag ) att jag ska rida honom mer med min sist och mina skänklar än att rida honom med handen. Han blir lite " vinglig" / ostabil i bland och då vill jag gärna möta upp i handen istället för att kanske rida på honom mer framåt så att han blir stadigare. Tränar på och hoppas på förbättring. 
 
Just nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva mer, så vi hörs!
 
woop woop
 
 
Sötnosen min till höger..
 
Bild från pay and ride ♥
 
Puss puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0