2 tunga dagar :)

Hej!
Tog mig en liten hemlig paus från bloggen!
Men tänkte skriva lite nu iaf. Igår var jag på träning för Fars, träningen var för Annika och det var väldigt roligt! De var kul att börja komma igång och jobba på riktigt. Allt blir så mycket lättare när man rider för någon, man blir mer fokuserad på de man ska göra :) sen blev det en väldigt sen kväll i stallet, nattade alla pållarna och hem, fixa innan jag skulle sova.

Idag var det också en sen dag, kom hem efter skolan och gjorde mina läxor med Alicia och rastade Asta.. Sen åkte jag till stallet och red prince osv, sen testade jag även en sadel på Prince vilket kändes bra!
Nu hemma och har ätit lite och ska strax hoppa in i duschen och sova senare.

Ha det så bra!!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0