Packat och klart.

Hej igen!
Nu är allt bestämt och det känns fortfarande främmande.
allt känns så konstigt, och nytt.. Hur ska det bli nu?
På torsdag flyttar Danni och Asta ut ur huset.
Det är det som händer, sen är allt som vanligt igen.. Not
Allt kommer kännas så tyst och tomt, huset kommer inte innehålla en busig vovve och inte heller en Daniela.
Kommer sakna dom så mycket, det vet jag. 
Och jag som trodde jag skulle få behålla våran lilla hund i många år, drygt ett halvår har vi haft tillsammans..
Det är tur hundar inte förstår oss på det viset, undrar vad hon skulle tänka då..?
Kommer antagligen bli ett inlägg på tordag igen om jag känner mig rätt.
Kommer även sakna Daniela, hon är en familjemedlem för mig. Vi har bott tillsammans i mer än ett år och jag har verkligen trivts att bo med henne här! 
 
När livet ger dig citroner, gör lemonad.. eller?
 
Igår hann jag med en hel del, fast inte så mycket som skulle blivit gjort. 
Mamma och jag åkte till granngården och köpte bland annat nya ridbyxor, vattenhink osv. 
Sen åkte jag till stallet och red ut med Alicia och pysslade lite och så hade vi stallmöte. 
Sen var det bara hem och göra sig i ordning och åka med flickorna på bio! 
Vi såg den nya filmen "EGO" den var så sjukt bra och rolig, helt klart värd att ses!
 
Idag gjorde jag iordning hos kaninerna och sen åkte jag till sveden/FaRs och kollade på hopptävlingen som var där. ( pay and jump) och det var många duktiga och kämpande ekipage med! Sen åkte jag till stallet och dressyrade med min Prince. <3 alltid lika snäll och duktig.
Nu har jag precis kommit till pappa och leker med min lilla fina vovve, och ska strax hoppa in i en varm bastu.
 
 
Lille valpblicken <3
 
 
Puss Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0