Prince pojken!

Hejhej!
Sitter just nu hemma och väntar på att Anna ska komma hit! 
Nu var det ett tag sedan vi umgicks, så vi ska sova och ha myskväll i dag :D
Imorgon hänger hon även med mig till Prince och kikar lite :)
Idag fick Prince göra något riktigt skoj! Löshoppning!!
Han var JÄTTEDUKTIG och lyssnade bra, och han tyckte de var skoj! 
Slutade med att hoppa runt 115/120cm! Dressyrhästen ;)
Bra att variera tycker jag..
I morgon blir det dressyr tror jag, känns som de är en sån dag ;)
Kollar på lite hästvideos på youtube och Elsa visade mig en som jag fastnat för, sann och fin..
HÄR ska ni nog kunna kolla på den..
Ha en bra helg, hoppas ni inte fått nå läxor, för de har inte jag! 
 
Kraaaam 
 
MIN KÄRLEK!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0